Vilkår for oppstart og avmelding


Med en gang du har meldt deg på vil du få tilgang til faktura for studieavgift. Denne kan du betale i ett eller flere avdrag. Du velger delbetaling når bestillingen er gjennomført. Du får tilgang til nettskolen så snart første faktura er registrert som betalt.

Regler for avmelding er definert i skolens reglement § 3.6 samt vilkår beskrevet her.

Penger tilbake garanti

Alle våre basisfag har 100 % fornøyd-garanti. Dersom du innen 14 dager etter at du har fått tilgang finner ut at du ikke er fornøyd, send en e-post og vi tilbakebetaler det du har innbetalt. Vi trekker fra et gebyr på kr 500. 



1. Avmelding før du starter:

  • Ved avmelding innen du har betalt kursavgift, må du betale et avmeldingsgebyr på kr 500,- Dette er for å dekke våre kostnader til kreditering og avregistrering.


2. Avmelding etter 14 dager fra du har fått tilgang:

  • Ved avmelding senere enn 14 dager etter den datoen som du har fått tilgang til nettskolen, er du forpliktet til å betale hele kursavgiften. 


Angrerettskjema

Se også skolens reglement (lastes ned som pdf-dokument).